среда, 4 июля 2012 г.

Модуль 11

Підготували та продемонстрували Портфоліо. Провели оцінювання тренінгу за основними курсами. Intel " Навчання для майбутнього".

Модуль 10

Рефлексія  Сьогодні я дізналася про фасилітацію - новий стиль, який передбачає полегшення взаємодії під час спільної діяльності учня і вчителя.
Обговорили те, як  можна використовувати різні техніки постановки запитань. Створили презентацію, документ, таблицю, веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів. Створили план впровадження теми.

понедельник, 2 июля 2012 г.

Модуль 9

1.Обговорили шляхи проведення деференціації навчання учнів.
2.Проаналізували приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання.
3.Створила інструменти для підсумкового оцінювання.
4.Доповнила план вивчення теми.

Модуль 8

1.Обмінялися прикладами учнівських робіт і обговорили із іншими учасниками.
2.Проаналізували можливі шляхи залучення учнів до процесу оцінювання.
3.Створювали форми для підсумкового оцінювання.
4.Доповнила плани вивчення теми.

Модуль 7


1.Ознайомлення з прикладами учнівських робіт.
2.Спілкування між учасниками проекту за допомогою блогів та чатів.
3.Робота з планом вивчення теми.

Модуль 6

1.Обговорили проблеми безпечної роботи учнів в інтернеті.
2.Набули навики роботи з електронною поштою.
3.Брала участь в обговоренні питань педради№5,6
4.Доповнила План вивчення теми та вніс до нього зміни.

Модуль 5

1. Використовувала веб-документ для спільного редагування при роботі над основними запитаннями теми.
2. Використовувала Інтернет для розвитку навичок, необхідних у 21 столітті.
3. Використовувала у своїй роботі правові та етичні питання, повязані з використанням інформаційних ресурсів.
4. Використовувала Інтернет для проведення дослідення..

модуль 4

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме, в другій частині заняття я займалася створенням вхідної презентації, що  в принципі непогано вмію робити (я так думала), але знайшлися пробіли! Для мене новим прийомом виявився -  прийом вбудування об'єкту, а потім його ще й потрібно "оживити". Цікавою та місцями новою була інформація про визначення навчальних потреб учнів, деякі прийоми я вже використовую на своїх уроках в етапах актуалізації знань перед початком вивчення нової теми, але багато з них виявилися для мене новими.
Вважаю, що плідно провела сьогоднішній день та набула нові знання, тобто неквапливо але впевнено я продовжую рухатись до своєї мети! 

Модуль 3

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме, як зацікавити учнів предметом та, дотримуючись державних стандартів та навчальної програми, зробити вивчення теми цікавою, актуальною та сполученою з реальним життям дітей. Я вважаю це дуже важливим моментом, адже сучасним дітям, як правило, не цікаво сприймати суху інформацію, яку за загальноприйнятими методиками намагається донести до них вчитель. Під час роботи над цим модулем, найскладнішим виявилося для мене сформулювати зародки своїх ідей у доступну для дітей мову і цікаві питання. Тепер я знаю, чим займатися в маршрутках в час пік! 

Модуль 2

Тут я з"ясувала, що до сучасної людини дуже великі вимоги и наша школа майже задовольняє їм. Це радує.Створила буклет для батьків, щоб переконати їх у корисності проектного методу. Не знаю, як батьки , а переконалася у корисності проектного методу. Для дістанційного навчення ці проекти знадобляться.

Модуль 1

Початок